jag är sjuuuuuuk buuuhuuuuu!!!!

Inte vet jag om allt mitt kurerande i helgen har varit helt verkningslöst eller om det bara skyndat på processen men bättre är jag INTE.
Jag nyser och snorar och hostar okontrollerat.
O-charmigt.
Katterna har helt klart tröttnat.. dom har gemensamt flyttat in i dotterns rum och blänger ogillande på mig varje gång jag passerar på väg till toaletten

Har ringt och sjukanmält mig.. men tänker åka in till jobbet om ett tag för att åtminstone hämta grejer så jag kan jobba lite hemma. Ifall det skulle klia i fingrarna.
Doktorn orkar jag inte gå till om inte hostan blir alldeles hopplös.
... eller så får dottern hämta grejer...
men då får jag vänta ända tills ikväll
...
tänk,tänk..

Kommentarer
Postat av: Långa Farbrorn

Stackars dig!!! Skickar mina djupaste sympatier....

2010-03-22 @ 07:14:37
Postat av: jo

Sjuk = vila! Hör du det? VILA! Alltså inte arbeta. Titta på TV, hyr en film, läs en bok-vila.

Vila som i "Vila bör man annars dör man".



Krya på dig!



/j

2010-03-22 @ 10:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0