känner mig lite blå idag

Idag tackar jag min kropp som visserligen inte är i toppform, men som iallafall inte verkar ha fortsatt gårdagens hålla-på-och-bli-sjuk-tema och har-jag-feber?-tema.
Hade obehagliga rysningar i kroppen, sjukkänningar i halsen och extrema problem med att hålla ögonen öppna hela dagen igår.
Det har i alla fall inte blivit värre.
Tack!

Drömde lite kusligt om en av våra gamla tanter.
Hon gick bort i somras och det var längesen jag tänkte på henne.. men inatt har hon spökat!
Den gulligaste tanten... men drömmen var ganska obehaglig rent stämningsmässigt.
Hmm.
Är det något du vill, tanten?
Eller vill du bara göra dig lite påmind??

Är fortfarande mentalt i London.
Förstår att det blir lite tjatigt.. men det är trots allt MIN blogg!
Förstår inte varför jag inte kollade upp det här med raw-restauranger.
Jag bara glömde det.
Det enda raw-inspirerade jag gjorde var att köpa två kokböcker samt att åka till Woole Foods på Kensington High Street och köpa manukahonung och bipollen.
Och nu när jag googlar så ser jag att Time Out har en hel artikel med rekommenderade restauranger.
Det var nog för kallt för raw food helt enkelt.
Mitt undermedvetna styrde mig i andra riktningar.
Så dumt!
Nu måste jag ju åka tillbaka!
Å det snaraste!
...
Men det blir nog tidigast till hösten.
Och nu när jag kolla flygbiljetter så hittar jag inte en endaste riktigt billig.
Det har väl blivit poppigt att åka till London nu när pundet är billigt. I guess.
...
NÄSTA gång jag åker till London så kommer jag att vara ännu mer förberedd.
Ännu mindre mackor från Pret a Manger och M&S.
Och inget Starbucks! Förgudsskull!
Starbucks är ju inte ens gott. Och dessutom för det mesta synnerligen omysigt.
Starbucks är McDonalds gamla halvsunkiga kusin. Och tvärtom.
...

usch
känner mig oglad idag
vill bara vara hemma och sova
inte så mycket av trötthet som av ren leda
)=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0