resfeber 2

Vet inte om jag fick något vettigt gjort igår.
Hämtade väskan och betalade räkningar.
Checkade in syrran och mailade boardingcard till henne.
Kollade upp tider för transfer till och från flygplats.

Drömde att jag skulle smörja in min hästs hovar med salladsdressing.
Då blev hästen sur och försökte svälja min arm.
Tolkning???

Idag måste jag fixa tidrapportering på jobbet för februari.
Det är det viktigaste.
Sen fortsätta rensa igenom högar.
Långafarbrorn är på hugget och det är bra.
Då blir jag mindre stressad.

Det ska bli så SKÖNT att vara totalt avkopplad och nedkopplad i en vecka.
Tyvärr, tyvärr verkar det som om Borders har gått i konkurs =(
Mycket tråkigt.
Måste revidera samtliga affirmationer angående nästa vecka eftersom en stor del av dom handlade om att sitta på Borders på Oxford Street, högst upp på Starbucks med någon sliskig kaffedrink och gratisläsa.
Kanske inte så konstigt att dom gick i konkurs... kanske inte var någon som köpte nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0