resfeber 3

Nu ska jag snart åka in till kontoret!
Har suttit hemma och jobbat med tidrapportering.
Alltid krångligare än man tror och jag hinner liksom inte göra det när jag är på jobbet.
Extremt tråkigt är det var man än sitter.

Imorgon jobbar jag till lunch och sen är det semester!
Tjoho!
Vet inte hur det blir med syrran.. det är inte lätt att få några besked från Ryanair... omöjligt snarare..
Vi får väl chansa på att allt går bra!
Jag tror jag har koll på läget men det gör ju inte att jag slipper resfeber.
Är otroligt nervös för att jag ska vimsa till det med tidsomställningen.
Det är bara en timme.. men det räcker för att missa ett plan och jag litar inte det minsta på mig själv.
Jag vet att jag är kapabel till det mesta i klantighet när det är tidsomställningar och flygplan inblandade... och resor i största allmänhet.
Förra gången var det ju på håret att vi missade flyget till London eftersom vi lyckades sitta vid fel gate... sen visade det sig att jag inte fixat hotell till sista natten.. och så på hemvägen fick vi springa som galningar till gaten varpå sonen lyckades sätta krokben för mig och jag fick ett skrikanfall och ungarna skämdes...
För att inte tala om den gången vi åkte till Teneriffa utan pengar för att jag städat ur visa-kortet ur plånboken.
Det är något slags handikapp. Något bokstavs-någonting. Helt klart.

Jag har i alla fall styrt upp det här med håret.
Jag skippar hårtvätt idag.
Tvättar imorgon.
Och sen på fredag igen!!!
Och så ska jag köpa saltwater-solution som tydligen ska vara bra mot elektriciteten enligt miss sunshine.

Tror i alla fall att pengarna räcker.
Jag tror att jag och dottern har blivit lite fartblinda.
"Räcker det med 10 000 tror du??" undrade dottern bekymrat.

Ja det beror
man vill göra.. men hur ofta gör man egentligen av med 10 000 på en vecka???

Kommentarer
Postat av: Långa Farbrorn

Det känns jättebra för mig att du styrt upp håret!

2010-03-03 @ 11:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0