cheese and onions

Jamen ok då.
Jag SKA vila. Bara vila.
Hur tråkigt som helst och ändå är det det enda man vill när man inte får det.
Aldrig kan man vara nöjd.
Jag har redan början till liggsår.

Har gråtit lite.
Råkade titta på tv4 Fakta.
Gråtkanal om man är på det humöret.
Folk som överlever olyckor och elände.
Nu blir det kanske mer tårar för nu är det top model 9 och en ska bort.
Hmm.
Jag tror jag har sett det här förut. Eller så har utseendena tagit slut.
Sen är det How I met your mother och sen Oprah och sen Extreme home makeover.
Om det är utgråtning som krävs för att bli frisk så verkar trean vara den rätta kanalen.
Eller så är det bara så att jag gråter vad jag än ser för att jag är så sjuk och känslig....

Lite kul måste man ju ha också:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0