ålrajtirajti

Jag sover så gott.

Idag ska vi åka och kolla dottern som har dansuppvisning i Hammarby Sjöstad kl 14.
Sen blir det schlagerkväll hemma hos långafarbrorn med little-miss-sunshine, che och dottern.
Egentligen skulle vi väl klä oss i glitter och paljetter men jag har inget sånt.
Och inte har jag orkat ordna något heller.
Men champagne blir det!

Nästa vecka blir också konstig.
Först måste jag bara bli klar med allt på jobbet. Jag vill lämna det så snyggt det går.
Sen på torsdag åker jag och ungarna ut till M och på fredag är det avskedsstund och cometogether med familjen och närmsta släkten.
Vi stannar tills på lördag. Minst.

Och sen...?

Sen fortsätter väl livet om man har tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0