bombhot och knivar

ojoj... batteriet tar slut!
Drömde att jag var en dödens hämndängel som liksom höjde mig upp i luften och pekade med ena tån på dom som var dödens dömda och så radioaktiverades jag och lyste upp och så POFF så blev det en liten kärnvapenexplosion.
Positiv dröm.
Den kan kanske bero på att vi kärnvapenhotades igår på jobbet.
Sånt kan hända i branschen.
Jag är dock inte så oroad. Personen ifråga har vad jag vet inte tillgång till plutonium. Eller till vår adress.
Atombomber är också ganska tunga att ha i ryggsäcken på tunnelbanan.
Jag hade blivit mer orolig om det var frågan om en stinkbomb.
Annars är dom flesta kunderna nöjda!

En liten liten sovmorgon idag eftersom jag satt kvar i eviga tider igår och kämpade med tidrapportering.
Sen bär det av ut i gettoförorten (inte fördömande.. bara beskrivande..) och hembesök bland knivar och misär.
Jag har chilensk livvakt med mig.

Det blir inte mycket skrivet här eftersom jag inte hinner på jobbet och eftersom det kassa batteriet inte tillåter både min vanliga morgonsurfning och blogginlägg.
Men idag var jag snabb!

Ha en bra dag!

Tips: Få det att funka!
(lånat från f.d. djupt missnöjd personal)

Kommentarer
Postat av: johanna

HEJA!

2010-05-05 @ 20:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0