här ska det vara en rubrik men jag kommer inte på något

Igår var jag och dottern sådär lite härligt spontana och gick på bio efter jobbet!
Hur galet som helst.
Vi såg Familjen Jones.
Sådär tyckte vi om den.
Det var en intressant idé men ändå ganska tunt och ytligt... vilket kanske var meningen...
Orkar inte berätta vad den handlar om... kolla länken!
Om inte annat var det kul att inspektera Demi Moore.
Är hon snygg eller inte? Gammal eller ung?
Njä.. tycker jag.. men hon är ganska läcker ändå på nåt sätt..

Roligast var ändå att hänga på trappen till Konserthuset.. och studera folket som vinglade förbi över stenbeläggningen..

Förövrigt hann jag inte mycket igår.
Hembesök i västra förorterna hos UFO-fantast.
Introduktion för nyanställda.
Sen var dagen slut.

Drömde att jag skulle åka till Fridhemsplan men gick på fel båt (!) och hamnade i Afghanistan.
Hoppas det inte var en sanndröm.
Eller... det kanske ändå vore lite spännande och upplyftande om tunnelbaneföraren tänkte att vad faan!
Som Tage Danielssons busschaufför.


Nu: dagens metrologiska update!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0