In my dreams

Inatt har jag:
  • rökt hasch (första gången! precis som lustgas! I knew it!)
  • skrålat hela "Innan alla ljusen brunnit ut" med Anna Maria Espinosa
  • sprungit och sprungit ner,ner,ner i en trapp på jakt efter mumier
Allt detta skedde alltså i en dröm.
Verkligheten är lika ospännande och legal som vanligt.

Guldlock!
Hörde ditt meddelande.
Det var förra måndagen jag jobbade hemma.
Eller förrförra.. jag är lite vilse i tiden..
Definitivt inte idag.
Jag är overloaded med jobb både idag och imorgon och vet inte ens när jag kan ta lunch.
Massor av inbokade grejer.
Vi kan ju höras under dagen men det ser lite mörkt ut.
(och det är inte för att det är min tur att bjuda!)

Nu kör vi igen!
Alla på en gång!



Kommentarer
Postat av: P

http://video.se.msn.com/watch/video/vad-gor-kamelerna-i-bilen/1jjh4v30h



say whaaat

2010-05-04 @ 14:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0