ingen klämdag för mig

Jobb som vanligt idag.
Kanske, kanske kan det vara lugnare än vanligt eftersom jag antar att t.ex. biståndshandläggare har klämdag... men annars är det som vilken vardag som helst i vår värld.

Åh..
Gosade med sommarhunden hemma hos mamman.
Hon är en gammal, gammal labradortant nu. Typ 97 år med människomått mätt.
Med vårtor och skäggväxt och allt. Och lite sega synapser.
Men hon blev glad och jag gav henne godis i smyg och viskade lite hemlisar i örat på henne som bara hon och jag vet.
Kanske att hon orkar komma och vara några dagar hos mig på min semester.. typ som växelvård..

Var också på en klassisk Värmdö-loppis.
Tok-kitschigt.. både utbudet, innehavare och övriga kunder.
Jag nöjde mig med 10 böcker för 50 kr.

Men nu blir det jobb, jobb, jobb med the fantastic four... dvs. jag själv, little-miss-sunshine, långafarbrorn och che.
Samt alla andra mer eller mindre stråliga typer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0