skandal!

Måste bara säga.
Särskilt till guldlock.
Du vet den där patetiskt kedjerasslande, småflicksjagande, pensionärsinsmickrande äckelpäckelmänniskan med ormtavla, skinnsoffa och snedvridet höga tankar om sig själv!!???
Du vet!!??
Igår fick jag veta att han fortfarande springer hemma hos vår dam på höjden (fru G)... och vi vet ju alla att det är ett jäkla springande där.. men ovannämnda medelålders trebarnspappa springer lite väl ofta där och dessutom förväntar han sig pengar från henne och dessutom drack han upp hennes whiskey i smyg i påskas och dessutom har han snott morfintabletter, en hel karta, vid minst ett tillfälle då han jobbade hos oss...
Och damen i fråga tycker det är jobbigt och obehagligt och vågar inte säga nej.
Och nyckel har han tydligen sett till att få.
Vilket vidrigt äckel!
Maktmissbrukare!
Jag visste att han var en väldigt FUL människa! Jag kände det på mig!
(påminn mig om att jag måste lita på min magkänsla!!!)
Jag vill bara ta hans kedjor och spöa upp honom en gång för alla.
Chefen är vidtalad och på något sätt ska vi agera. Han kan ju inte få sparken eftersom han redan har slutat... men chefen höll med om att det ändå är vårt moraliska ansvar att skydda våra kunder från vår personal vid behov oavsett om personalen jobbar kvar eller inte.


Kommentarer
Postat av: Guldlock

Jävlar i havet vad det kryper inom mig. Usch så äckligt!!! Fy fan vad vidrigt!



Rassel rassel ska få alla sina kedjor virade runt halsen på sig - och så ska vi dra åt hårt. Mohahahaha!

2010-05-07 @ 10:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0