update

Allt gick bra igår.
Jag och che var ute hos Ängsliga Damen (f.d. Damen Med Kniven).
Tänker inte lämna ut detaljer om henne förutom att hon var ofarlig, tacksam och väldigt snäll.

Som sagt.
Vindarna blåser på Kontoret.
Ingen vet hur det ska bli.
Cliffhanger!
Men jag vet hur jag vill ha det och jag jobbar stenhårt med affirmationerna.

Och sa jag att jag är trött?
Jo.
Jag är trött.
TRÖTT!
Vill bara, bara sova!

Och nästa onsdag ska jag åka ut till mamman och gosa med sommarhunden!
Hon är skruttig nu. Kan knappt gå. Inte långt kvar =( .... outhärdligt sorgligt....

Men Doris-katten!
Eller emo-katten kanske man ska kalla henne eftersom hon har typ skurit sig själv... i kattvärlden innebär det att man slickar och slickar tills blodvite uppstår...
Hon verkar ha kommit på andra tankar!
Hon är ute och ränner och flirtar med andra katter och pälsen har börjat komma tillbaks!
Det kanske bara var en liten vårdepression???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0