ber om ursäkt

..för nu blev det ju lite sent den här morgonen..
Den här veckan är nämligen lite speciell.
Den här veckan ska alla på jobbet låtsas att jag inte är där.. för det här är MIN kommaifatt-vecka.
Hela veckan ska jag bara jobba med genomförandeplaner och kontrollering av kundtider.
Tyvärr måste jag sitta på jobbet eftersom det är det enda stället där jag kan komma åt kommunens datasystem.. men jag kan iallafall bestämma mina egna arbetstider.
Jag började ju redan igår med att jobba 6 timmar så därför har jag med gott samvete tagit sovmorgon idag.
Kl 11 ska jag och dottern träffa gyminstruktören på Friskis.
Jag ser verkligen fram emot det eftersom jag inte kunnat träna något p.g.a. foten (som tyvärr inte blir bättre).
Sen ska jag till jobbet och ikväll är det "På minuten"!!!!!!!!!
Jag kan just nu inte tänka mig något roligare i hela världen.

Igår såg vi som sagt Harry Potter.
Vi är nöjda. Nästan mer än nöjda.
Ibland var det som om dom varit inne i mitt huvud och kopierat rakt av.
Jag både längtar och inte längtar till den allra, allra sista filmen.
Man vill ju se hur dom gör det.. men samtidigt är det många som dör och det är sorgligt att det tar slut.

Hagrid var bara med i början av filmen. Skulle också kunna vara min farbror P.
http://www.musicswapshoppe.com/images/triumph_hagrid.jpg

Kommentarer
Postat av: PD.

Jo en viss likhet är det ju och jag har faktiskt haft en sån hoj också.

PD.

2010-11-23 @ 21:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0