Dagen

My oh effing my!
Förbannade arla morgonstund!

Ve dig... lilla killekill i halsen!!! Vik hän!!

Jobbet igår var ok.
Eller.. objektivt sett så var det.. ganska ok..
Subjektivt sett så var jag konstant förbannad.
Måste hitta ett sätt att hantera denna jobbrelaterade ilska! Det är inte nyttigt.

Igår var ändå dagen då det hände!
Dagen då jag och dottern tog klivet...
6000 kronor fattigare är vi ny medlemmar i Friskis och svettis.
Fotograferade (trauma) och registrerade.
Som dom totala virgins vi är så pumpade vi kassaflickan på alla frågor vi kunde komma på och sen tog i en sväng ner i omklädningsrummet bara för att kolla.. där tog det dock stopp för där var det en skogräns och då kände vi att enough is enough så här första dagen.
Steg ett är alltså avklarat.
Medlemsskapet gäller från nästa måndag och det svartnar för ögonen bara jag tänker på att jag ska göra små skutt och knäböjningar.. min inre självbild är i total avsaknad av flås och muskler och jag tror absolut ingenting annat om mig själv än att jag kommer att tvärsvimma av både psykisk och fysisk chock.. men jag ska ju alltid överdriva och dramatisera.. det blir nog bra..
Bara vi kommer igenom omklädningsrummet!

Efter denna omtumlande händelse käkade vi på McDonalds med dotterns gamla klasskompis R och sen åkte vi hem och då anslöt sig dotternsnyawhatever J.
Unga vackra män. Trevligt sällskap!

Idag är det nudlar till lunch och späckat schema.
Thats my life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0