förlåt

Jag måste väl nämna det då.

Snurrade till det lite nu i veckan.
Fick inte riktigt ihop mina världar.
Å ena sidan var det ju min jobba,jobba,joooooooobba-vecka.
Å andra sidan skulle ju mäklaren (f.d. lilla, söta, förtjusande, skånska m som jobbade med mig på kontoret för typ 2 år sen) komma till stan och då skulle vi träffas och detta skulle även inkludera långafarbrorn.
Jag och mäklaren bestämde mail-ledes att vi skulle ses någon gång torsdag eftermiddag någonstans som hon och långafarbrorn skulle bestämma.
Jag släppte det och fick ett ryck och stannade kvar på jobbet i onsdags kväll och jobbade hela natten.
Fick MASSOR gjort.
Åkte hem torsdag morgon och sov.
Inte tänkte jag på att ingen kunde få tag på mig eftersom min privata mobil är på reparation.
Eller för att jag inte hade koll på min outlook.
Vid 16-tiden kom jag på att det var torsdag och att herregud mäklaren och långafarbrorn kanske undrade var jag var....
Och mycket riktigt.
Dom satt på något ställe och undrade.
Då var det för sent för mig att åka dit så det blev inget.
Förlåt.
Fick träffa mäklaren i fredags i stället när hon kom förbi jobbet.
Det var väldigt trevligt att träffa henne igen. Hon är som sagt förtjusande.

Så kan det gå när man inte har någon kalender.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0