Guldlock!

Det är klart vi ska ses när du kommer!
Måste bara titta i min KALENDER.
Nu har jag skrivit in att du anländer till hemlandet den 15e december.

Våra julplaner i år kan tyckas dystra.
Sonen ska inte fira jul med familjen. Han är nu myndig och gör som han vill och någonstans i mina djupaste minneslager har jag för mig att jag gjorde samma sak när jag hade fyllt 18 så jag är förstående.
Dottern och jag funderar på att först åka och säga God Jul på Värmdö.. och sen åka hem och äta, äta, äta och spela scrabble och kort.
Kanske ha högläsning. Men inte ur bibeln. Vi kanske tar Dianetik istället (scientologerna). Bara för att vältra oss lite självgott i vår enorma vidsynthet.
Eller så kanske vi sjunger "I saw mommy kissing Santa Claus" hela kvällen. Den jazziga versionen.
Möjligheterna är många.

Jag ska ha semester så vi hinner definitivt ses!


Kommentarer
Postat av: Guldlock

Älskar inläggen som heter Guldlock! :D



Vad bra att du har semester! Då kanske vi hinner mer än en kort lunch när du jobbar. :)



Angående julen så tycker jag att ni ska komma till Gärdet och spela scrabble och kort med oss! Det är jag, mamma, Robin och eventuellt lillasyrran. The more the merrier!

Finns kanske lite Jansson, skinka, prinskorv och köttbullar (eller så blir det någon god köttbit och sallad i vanlig ordning istället). Och Robin kanske fixar någon typiskt engelsk julrätt. Jo, och så finns det jul-hundar också. Som trots att de är jakthundar är rätt charmiga och gosiga.



Engelska invasionen är här och jag har dött lite inombords huuuuundratals gånger. Börjar överväga att gömma en videokamera någonstans och spela in det hela. Det går liksom inte att beskriva hur det är och jag vill att folk ska veta så att jag kan få massa medlidande. Det pratas HELA tiden (aldrig en tyst sekund ens). Åsikter om precis allt. Och mycket healing och naturläkemedel (vilket ju inte riktigt går hem hos en ganska trångsynt läkarstudent). Igår när vi skulle äta lunch så börjar hon snacka hur sperma luktar. Superbra lunchkonversation.

Nej. Det går faktiskt inte att beskriva. Men hemskt jobbigt är det. Längtar ihjäl mig tills dom åker!



Kolla nu din kalender för ett bra datum att ses och så bokar vi det på en gång!!? :) Jag har inget inplanerat ännu.



Ha en skön helg med mangling och träning! Samt gott nytt år för tusan! KRAM

2010-11-27 @ 11:08:37
URL: http://www.twitter.com/linnealea
Postat av: Anonym

Du skriver inget om att du missade mötet med mig & mäklaren

2010-11-27 @ 18:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0