idag

Idag ska jag ta en sväng förbi Västermalmsgallerian och se om min dator har kommit.
Och resten av dagen ska jag ägna åt att jobba så mycket jag hinner för sen är min vecka slut.
Jag planerar inte att jobba i helgen.
Har jag hunnit något???
Ja. Jo. Långt ifrån allt.. men en bit på vägen har jag kommit.
Och nu när jag har kommit igång så är ambitionen att försöka fortsätta. Kanske inte 10 genomförandeplaner om dan men åtminstone 1-2... så jag inte omedelbart halkar efter.. fast det lär jag ju göra ändå när jag tänker efter...
Jag tror jag måste hinna 5-6 om dan för att motverka efterhalkning.

Drömde ångestdröm om Friskis och Svettis.
Missade av olika anledningar att avboka och fick ännu en prick... skräcken!!!
I min dröm var skåpen i omklädningsrummen rätt så stora. Faktiskt som en mindre lägenhet.
Här kan man ju bo i smyg tänkte jag. Att ingen har tänkt på det!
Från och med nu blir det prioritet på Friskis.
Nu ska min kropp få sig en treatment som den aldrig varit med om.. foten ska inte få hindra mig.. den gör sitt bästa och det gör mig deprimerad.. antingen är jag handikappad för resten av livet eller så kommer hela min löneförhöjning att få gå till nya orto-effing-pediska svindyra skor... det känner jag på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0