lördagen

Igår hände det inte så mycket förutom att jag tvättade och manglade 13 lakan och x örngott (tog hundra år) och sen försökte dottern sätta eld på huset men mitt oerhört känsliga luktsinne uppfattade i ett tidigt stadium att det luktade misstänkt och vi hittade källan vilket var en golvlampa i sonens rum som dottern tänt TROTS att det låg en kudde och en hatt (!!!) ovanpå själva glödlampan och hallå det fattar väl vem som helst att man alltid måste kolla om det ligger en kudde och en hatt ovanpå glödlampan innan man tänder!!!! För guds skull!!!!!
Sonen hivade ut kudden genom fönstret och sen gick dottern ut och petade på den med en pinne och dränkte den i snön. Nu är den död. Hatten klarade sig tydligen oskadd.
Sen såg jag och dottern "My best friends wedding".. jag höll ut till "I say a little prayer"-scenen och sen somnade jag.

Nu ska jag tvätta håret och sen ska jag åka in till jobbet och jobba och sen.... HARRY POTTER!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0