måndagen

I måndags var alltså jag och dottern och träffade en instruktör på Friskis.
Vi trodde vi skulle dö redan under uppvärmningen.
5 minuters trampande på en crosstrainer (vilket inte gjorde ont i foten!)
Sen visade han pedagogiskt vad man skulle göra vid varje apparat och vilka inställningar vi skulle ha och sen var det inget mer.
Imorgon ska jag gå på yoga kl 12 på Annexet och då tänkte jag försöka mig på att styrketräna före det i deras lilla söta gym. Mycket, mycket mysigare än det stora hemska på Stor-Friskis på St Eriksgatan.
I vissa lägen är jag en tant.. och det är inget som har hänt för att jag har blivit äldre.. min inre tant har alltid funnits där.
Jag trivs bäst där det är lugnt och litet.. gärna bland andra tanter.. där jag får göra min grej på mitt sätt... och Allers har absolut dom bästa korsorden!
Men jag insisterar inte på att ha angoramössa på mig när jag fikar på kondis. Inte än.

Och sen har jag bokat yoga på söndag och på måndag.
Och har dom inte cirkelgympass precis just då så kan jag gymma lite antingen före eller efter. Perfekt!

Sen, fortfarande i måndags, efter jobbet så åkte jag och dottern till Raaaaaadiohuset och träffade bilregistret och hennes P och där såg vi en inspelning av "På minuten".
Helt otroligt trevligt och roligt!
Jag ska ta med mig alla deppiga människor dit för det går inte att låta bli att skratta.
Mycket, mycket bra medicin mot det mesta.
Vet inte när nästa inspelning är dock.

Nu ska jag göra mig i ordning och ta reda på vart jag ska åka.
Antingen till kontoret eller till ett hembesök... och sen kontoret.
Och ute har det tydligen blivit vinter!!!!
Hur ska det gå för mig och min fot???

Kommentarer
Postat av: Guldlock

Du kommer väl ihåg att jag kommer till stan den 15:e dec och väldigt gärna vill träffa dig/er någon gång innan mellandagarna då jag åker tillbaka till Köpenhamn?!! :)

(Skrev en kommentar för ett tag sen men du missat?)



Nästsista veckan med doktors-lekande nu. Just nu är jag kardiolog på Rigshospitalet. Annars allt bra förutom att engelska invasionen är på intåg (Robins mamma och styvfar) imorgon och ska bo här i 5 dagar!!!! Kommer eventuellt sluta med att jag hoppar från vår terass. Kan hantera de flesta men inte dessa mer än 5 minuter. Helt ärligt. Har haft problem att sova i flera veckor för att jag plågats så. Och nu är helvetet här imorrn.



Om jag kommer levande ur det så vill jag iaf gärna träffas när jag kommer hem-hem. :)



Massa kramar!

2010-11-24 @ 18:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0