skräckhäst

Joho. Jaha.
Då är det tillbaka till jobbet som gäller.
Alla instinkter säger NEJ!.... men egentligen är det inte så farligt..

Hade lite kvalitetstid med sonen igår.
(sonen som när han vecklade ut sig själv ur sänghalmen även vecklade ut en liten tjej också! Ur sänghalmen alltså! Rena trolleritricket! Spännande! Tjejen var påklädd (thankgod) och hemmahörande i vasastan, inte i Ukraina, går i samma skola som sonen.. och är tydligen, jag citerar, "en skön tjej" men för dagen en g-femma vilket tydligen betyder grogghagga vilket man är om man har intagit alkoholhaltiga drycker kvällen innan.. )
Följde med när han tatuerade sig. (grogghaggan lämnade vi hemma)
En extremt söt liten figur på underarmen från one piece. En liten skyddsängel som inte är en ängel utan mer något åt spökplumphållet.
Sen åt vi och sen fikade vi och snackade Ukraina, Tjernobyl, öststatsproblematik i största allmänhet, tjejer (!) och lite annat också.
Trevligt för mig och gäspframkallande för sonen.. men man blir tydligen trött av att tatuera sig...?

Sen hände inte så mycket mer förutom att jag ägnade lite av kvällen åt strykning.. och det är i sig en "dear-diary-moment" för det händer inte särskilt ofta.
Synd. För när det väl händer så tänker jag alltid att det är ju inte så farligt tråkigt utan rentav lite hemtrevligt mysigt och så luktar det gott.

Drömde om en galen häst inatt.
Den bröt sig igenom två väggar och ville sparka mig i pannan.
Den var ute efter just MIG.
Vad betyder det när man drömmer om en mördarhäst nu igen????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0