time is not on my side

Tiden räcker inte till för mig.
Den bara tar slut hela tiden.
Vad kan man göra åt det???

Öststatshostan ekar mellan väggarna i sonens rum.
Det kan vara straffet för att man begår dumheten att kombinera alkohol, fem storväxta kompisar och en tatueringsmaskin...

Annars är idag dagen då jag och sonen ska umgås.
Vi ska äta gott och prata om tjernobyl och andra dimmiga minnen från resan han kan tänkas ha.
Kanske ska vi också gå på bio. Beror lite på öststatshostan.

Imorgon är det jobb igen. Och det är ok.
Tre dagar och sen helg.. så borde det alltid vara.
Funderar på att ta sovmorgon lite oftare. I samråd med LMS förstås.
Då kan man ju med gott samvete stanna senare på kvällen och få något gjort.

Jag hade andra saker att skriva om men jag är ju dement.
Det dyker väl upp senare när jag är sorgerligen ouppkopplad. Brukar vara så.
Tänk vad mycket intressanta tankar som går till spillo.
Vart tar egentligen en tanke vägen?
Vad är egentligen en tanke??
Har den massa?
Tänk bara vad många tankar som tänks varje sekund i hela världen!!!
Coolt när man tänker på det.
Och lite, lite jobbigt.

Jag är förresten ganska oautistisk enligt bilregistrets test.
Men jag hade 40 rätt av 40 möjliga på orddelen i högskoleprovet!!
Kunde dom flesta och chansade uppenbarligen rätt på några.
Något måste man ju vara bra på.

Nu tar batteriet slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0