tvätt och yoga

Vaknade med migränvarning idag.
Tror jag har skrämt bort den.
Var otroligt godissugen igår kväll men eftersom det inte fanns något kul hemma så åt jag ofantliga mängder rågrut med överdrivet mycket bregott.
Nu har jag lite ont i magen.

Planen idag är att vika tvätt och att yoga kl 16.00.
Ev. försöka mig på att styrketräna lite innan yogan.
Dilemma: ska jag ta med kryckan eller inte... var ska jag förvara den när jag tränar... tänk om den blir stulen...

Nästa vecka ska jag till fotdoktorn.
Det har inte blivit bättre men det varierar lite under dagen.
Värst är det om jag inte har skor.
Skräcktanke: tänk om jag aldrig mer kan åka till London eftersom jag aldrig mer kommer att kunna gå normalt????

Nu ska jag googla fram lite hälsosam mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0