underbara måndag

Nu får vi allt se hur det blir med träningsdebuten.. eftersom korten inte gäller förrän från och med idag så har vi inte kunnat boka något i förväg.. och det verkar som om man kanske måste göra det för att få plats..?
Annars hade vi tänkt oss yoga 1 kl 19.00 på Annexet.
En lagom mjukstart.

Vid sidan av detta paradigmskifte i mitt liv har jag ju också dragit igång den stora laga-mat-kampanjen.
Igår blev det en soppa bestående av röda linser, sötpotatis, tomater, kokosmjölk, chili och lite annat.
Med baguette till.
Gott tyckte samtliga.
Svängde även ihop matlådor till mig och dottern innehållande örtbiffar (köttfärs, lök, morötter) och grönsakspuré.
Till detta sallad med vinegrätt.
Att inmundiga kl 11.00 idag.

Gjorde ofantliga mängder av allting så nu måste vi införskaffa små lådor att frysa in det hela portionsvis i.
Inför framtiden.
Nu gäller det bara att komma på vad vi ska laga för mat ikväll...
Kanske kycklingwok med chili och cashewnötter...?
Jag utgår ifrån smalmaten på Tasteline.

Har haft en synnerligen bra helg på alla sätt.
Jag har gjort det jag skulle och jag har vilat och återhämtat mig.
Synd bara att det alltid är så svårt att somna på söndagskvällen när man lyckats bli totalt utvilad.
Har inte sovit bra inatt.
Har sovit väldigt lite och väldigt oroligt. Ett smärre under att jag lyckades komma upp.
Typiskt, typiskt.

Idag kommer det bara att vara zzzzzzzzzzzzz......
Vi får väl göra raketen.. det gjorde vi i fredags.. jag, LMS och dottern... vilket resulterade i att LMS fick början till ryggskott..
Vi behöver verkligen träna!!!

Kommentarer
Postat av: Långa Farbrorn

Lycka till!!! Jag kör skivstång kl. 18...

2010-11-08 @ 07:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0