idag är en annan dag

Inatt drömde jag att jag önskade mig ett rejält underställ.
Ordagrant så.
Sen var jag på raaaaaaaaaadioinspelningar i långa rader, men tyvärr inte "På minuten".
Och sen vaknade jag med migränvarning.
Kul.

Jag är i obalans och det måste rättas till å det snaraste.
LMS glömde att fixa mat igår och ska göra det idag istället.
Jag överåt thaibuffé till lunch och glass till middag. Stressade och vimsade och glömde bort styvmodern som jag skulle dejta med efter jobbet och fick göra katapultrusning utan krycka för att träffa henne och skriva på ett papper... sen tillbaks till jobbet för att avsluta pågående pärmprojekt (som till ytan rent fysiskt täckte hela kontoret) och korrläsa sonens Ukraina-uppsats.
Det var en mindre bra dag på alla sätt och vis och jag ska göra allt, ALLT, för att idag ska bli bättre.
Vad jag lärt mig: Det räcker inte med att bara skriva i kalendern.. man måste LÄSA i den också. Annars missar man saker.

Somnade  med tv:n på och vaknade till "Borta med vinden".
Jag säger som Scarlett (min idol): "....after all.. tomorrow (läs: idag) is another day.."

Kommentarer
Postat av: Långa Farbrorn

Så det blir att jobba över idag då??

2010-11-30 @ 08:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0