jo...

Kl 20.30 gick jag ifrån jobbet igår.
Jag kunde inte gå tidigare eftersom vissa saker inte var gjorda.
Funderade på att ta med mig jobb hem eftersom jag vet att måndagen kommer att bli väldigt hektisk... två storkunder kommer hem på tisdag, jag måste fixa all lönerapportering för förra veckan, jag har en introduktion som tar två timmar, kvällspatrullen kommer in tidigare för att försöka styra upp kvällsschemana... förutom den vanliga planeringen av veckan, bemanningen och alla nya beslut och genomförandeplaner som måste göras...

men!
Jag struntade i det och åkte hem fri som en fågel!
(strunta är ett roligt ord!)
Jag tänkte att det får väl bli som det blir.
Det blir ju alltid som det blir hur som helst.

Nu känner jag mig lite rastlös.
Har sovit ut och känner mig... typ pigg..!?
Har inga planer.
Inte direkt några pengar heller.
Jag behöver ta hand om mig själv men vet inte riktigt hur.

Har mailat lite med en dam om en kul grej som inkluderar bilregistret och dottern...
Ni kan säkert räkna ut vad det är.. men ingenting är klart ännu och jag säger till så fort jag vet något!!

Nu ser jag att det finns en massa nya P3-dokumentärer att lyssna på!
Bl.a. om favoritämnet Knutby!
Religiösa sekter!!! Himla spännande faktiskt! Bara att plocka fram popcorn!
Eller så kan jag ju greja lite här hemma... inte lika spännande och kul..

Måste ladda inför nästa vecka och Friskis och svettis!
Stort steg för mig med alla mina fobier för motion, omklädningsrum och glada människor i grupp.

Att vara lite rastlös är nog bra.
Jag hinner inte vara det så ofta.. men det är ju ofta då kreativiteten väcks..
Kanske ska jag ta tag i den där bröllopspresenten till Långafarbrorn!!!?
Han vet ju redan att jag håller på och tillverkar något.
Men han vet inte vad och inte AV vad... det kan man aldrig veta när det gäller mig.. det kan vara allt från kapsyler till gamla mjölkförpackningar.
Förresten så ska Den Fantastiska Fyran återförenas på tisdag.
Kräftskiva hemma hos che. Det ska bli kul!

Kanske rentav såhär kul!!!


Kommentarer
Postat av: johanna

JA! JA! JA! JA!

2010-10-23 @ 12:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0