så blir det när man inte har någon dator

... då blir det ingen uppdatering här på år och dar..

Men egentligen har det ingen större betydelse eftersom jag inte har något att skriva om.
Ett ickebefintligt blogginlägg är i sig lika talande som ett befintligt blogginlägg om ingenting.
Nu är det helg och jag ska inte göra något särskilt.
Möjligen sova eftersom jag har varit sjukt trött den här veckan.
Men om jag sover för mycket så kommer jag inte att kunna somna på söndag kväll och då blir nästa vecka likadan.

Ingenting är särskilt bra just nu.
Å andra sidan är det väl inga större katastrofer heller.
Likgiltigt är det beskrivande ordet.
Och i en relativ tillvaro ska väl det definieras som... typ bra....?

Lite hopp inför livet och framtiden har jag dock.
Jag och dottern ska börja träna!
Inte så märkvärdigt kanske somliga tycker.. men för oss är det revolutionerande.
Re-fucking-volutionerande!
Vi är inte dom tränande typerna.
Men nu har vi fastnat för Biggest Loser och blivit inspirerade.
Vi ska nu bilda ett team.
Vi har inte bestämt färg ännu.. men ingen av oss ska banne mig åka ut!!!
Årskort på Friskis och Svettis ska inhandlas och vi ska testa allt.
Vi startar dock med det lättaste av lätta eftersom vi båda har en stark vision av att vi kommer att omedelbart falla ner och minst svimma.. av minsta lilla träning.
Bara tanken på spinning får det att svartna för våra inre ögon.
Vi har inte satt igång ännu.
Ska fixa det där med friskvårdsbidrag nästa vecka.
Men det känns som att det handlar om att börja träna...
..eller... DÖ!!!!!!!!

Vi har också tittat på Robinson.
Heja positiva Maggan!!!
Maggan vill pusha sina limits och ser en möjlighet i precis allt.
Hon håller på att driva sina sura lagkompisar till vansinne.
Det påminner om ett morgonmöte på jobbet.
Alla bara: "Det gååååååååååååår inte....."

Utom Maggan.

Hon bara: "Ska jag sitta i tre dygn i en bur och uträtta mina behov framför ögonen på både andra deltagare och kameror???? Vad utvecklande!!! Vad intressant!!! Wohoooo!!!"

Och så har vi tittat på Idol.
Men där har vi inte börjat tycka så mycket ännu.
Jag kan bara inte förstå storheten med Peter Jihde.
Vem sa att han var bra????
När blev han folkkär?
Var var jag då?

Nu har jag bara en fråga.
När kommer "Tomorrow when the war began" på svenska biografer??????
Va????!!!!

Kommentarer
Postat av: Långa Farbrorn

Varför är du så trött?? Har ni inte fått ordning på kontoret än?? Gnäbby lovade ju ett planeringsmöte....

2010-10-16 @ 20:44:35
URL: http://lifeoflangafarbrorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0