stråligt

Jo du Långa Farbrorn.. jag är trött eftersom jag är rätt så dålig på att ta hand om mig själv.
Men det ska bli bättre nu när jag och dottern börjar träna.
Och så blir jag ännu tröttare när jag är sur.. och sur har jag varit hela veckan... och det beror på jobbet..
Och jag förstår att du får vatten på din kvarn när jag skriver så.. men konstigt nog tycker jag för det mesta om mitt jobb..
Men den senaste veckan har varit extremt negativ och då är det lätt att tappa gnistan.
Nya tag på måndag!!!
Kul och höra att du trivs i alla fall!
Du kan väl rapportera lite mer från jobbet!!?
Lite roliga försäkringskontorsanekdoter skulle muntra upp min dystra tillvaro.

Kl kvart i 4 i natt ska sonen möta sina klasskompisar vid Flygbussarna på Cityterminalen.
Jag känner att det är min plikt att ledsaga honom dit.
Fast han är myndig.
Han ska åka till Ukraina och vara borta i 2 veckor.
Det mest spännande är att han ska åka på en heldagsutflykt till Tjernobyl.
Kanske inte den festligaste heldagsutflykten man hört talas om... men helt klart spännande och ganska stråligt.
Och sen.. när han kommer hem.. då ska han omedelbart åka iväg igen!!
Till Paris!
Så.. jo.. jag måste nog följa med till Flygbussen.
Han måste ju bli avvinkad.. och det är inte samma sak på en tunnelbaneperrong...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0