The collector

Idag verkar det vara tändstickor som gäller för att hålla ögonen öppna.
Här sitter jag och blinksover framför datorn..
Och jag får ABSOLUT inte vara minsta lilla sen idag.
Det var jag igår och det tyckte inte chefen var bra.. inte jag heller faktiskt.. men mest för att jag får dåligt samvete gentemot LMS.
Igår fick vi äntligen våra rosa telefoner!!!
Den känns väldigt enkel och plastig.. men funktionell!.. och det är ju huvudsaken.

Vad jag behöver för att mitt liv ska vara fulländat:

* ett bra headset
* ett tangentbord (!) så jag kan använda min nya fina skärm på jobbet
* en storbildstv
* en bra laptop med mobilt bredband
* en sladd att koppla in laptopen i tv:n med
* Greys Anatomy säsong 6
* Filmen G.. så jag kan se den med dottern
* en bra ljudanläggning att koppla in i datorn
* en snygg, elegant och praktsk handväska, ev. ryggsäck
* täckbyxor (ska ju bli kallaste vintern någonsin)
* vinterkängor (VARMA!!!!)
* vinterkappa, kort, varm och snygg
* TRÄNINGSKORT
* innegympadojor
* träningskläder
* en Londonresa
* LÖNEFÖRHÖJNING!!!!!!!! NUUUUUUUUU!!!!!!

Dom första två punkterna är jobbgrejer så dom behöver jag inte betala själv.. men resten... vad kan det gå på???
Två miljarder??

För övrigt kan jag meddela att det har forslats bort 2,16 TON skrot, skräp och allmänt junk efter min lilla pappa.
Saker som möjligen var användbara för honom... men som sagt bara skräp för resten av världen..
Han var en samlare.
"Kan vara bra att ha.. någon eventuell, diffus gång i framtiden..." tycks ha varit hans motto.
Så nu vet vi var den lilla egenskapen kom ifrån.
It's in the genes... helt enkelt..

Kommentarer
Postat av: Långa Farbrorn

Du behöver väl Långa farbrorn också??

2010-10-20 @ 13:11:03
URL: http://lifeoflangafarbrorn.blogg.se/
Postat av: ad

jo det förstås.. men jag vet inte om jag någonsin kommer att ha råd med dig.

Vad kostar du?

2010-10-21 @ 04:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0