sleepyhead

Äntligen fredag igen!  Sovmorgon imorgon!
Den här veckan har definitivt varit piggare än den förra.. men nu är jag trött..
Jag har varit arg och sur en hel del, och det suger energi det också.
Igår hade jag och LMS ett långt snack med bästabästachefen smurfan.. som egentligen inte är vår chef längre.. hon är vår chefs chef och inte den vi ska belasta med våra små bekymmer i första taget..
Smurfan gav oss tid och lyssnade och bekräftade och stöttade och rynkade sin panna och kom med konstruktiva förslag.
Vi ÄLSKAR smurfan!!!
Vi får se hur det blir idag.

Här är lite uppiggning till mig själv:


Idag ska jag ta emot en ny kund!
Kul!
Vi ökar igen.. efter att ha tappat och tappat i några veckor.

Annars längtar jag till den 18/11.
Då är det Harry Potter-premiär.
Gud vad jag ser fram emot det..
Jag har maximalt höga förväntningar och vet inte om jag klarar av en besvikelse!
Det lilla man har sett ser lovande ut.. men det gjorde det ju även inför premiären av Order of the Phoenix... som var det sämsta av sämsta..

Och så längtar jag förstås efter sonen!
Nu har han varit i Tjernobyl och eventuellt kan han nu fungera som lampa.
Den lilla infon som har läckt ut tyder på att allt är bra... men kallt!

Mer energi! Raka spåret från 1984.... ahhh.. ljuva minnen!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0