veckan

* igår.. snabbutryckning till radiohuset och inspelning av favoritprogrammet På Minuten med favoritmänniskan Pia Johansson... det både levde upp till förväntningarna och mer! Inte bara Pia, utan dom andra också, inklusive Erland, är så BRA.. dom är smarta, intelligenta och roliga på samma gång! Som jag!
Till bilregistret vill jag bara säga att man kunde förvillas och tro att medelåldern var 54 eftersom själva programmets (och tilltuggets) medelålder prickar in 54 rätt bra.. men om man tittade sig runt på gemene man så var publiken mycket ung! Jag har varit på äldre och tröttare jippon. Jag har varit på årsmöte i Beatles Information Center...
(och förresten var det synnerligen angenämt att göra detta just ihop med bilregistret!)

* idag..  inte nog med att vi ska på kurs i Arbetsrätt i Täby!!!!!!... sen blir det dessutom kräftskiva med che, långafarbrorn, LSM och den nytillkomne D. Och ev. ches flickvän I. Eftersom vi jobbar på att höja effektiviteten så ska vi avklara detta på ca 1,5 h.. Det är vad man får för en kräftskiva och mer tid får det inte ta. Dom är snåla på Södermalm. Dom jobbar med schabloner och verkar inte ta någon som helst hänsyn till det individuella behovet. För att snapsarna ska få största möjliga effekt på kortast beviljade tid så har jag packat ner twister. Jag ser fram emot en duell mellan LSM och långafarbrorn.
För att spajsa upp det hela har jag sett till att utveckla ett munsår i ena mungipan. Det kommer att svida härligt.

* imorgon.. shoppingtripp till Ikea med sonens trognaste vapendragare som jobbar på fraktfirma och har tillgång till seriemördarskåpbil och fri bensin. Extreme Home Makeover är på gång. I sonens rum.

* i övermorgon.. har vi bokat dotterns ex... hmm han måste ju få ett eget namn nu, återkommer till det..
Han ska skruva ihop allt som vi handlat på ikea. Och så ska vi ge honom mat.

* på fredag.. kan det hända att sonen kommer hem.. måste kolla upp det där. Antingen fredag eller söndag. Möjligen lördag. Jag har tydligen ingen koll.

Ibland är det mycket på en gång.
Träna får vi börja med nästa vecka.. men det kommer att bli av.. vi är extremt taggade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0