uuuhhhhhhhhggnnnmm.... AAAGGGABAAAHHHHH!!!!!

Så som rubriken låter är ung. vad jag är kapabel att säga just nu.... om jag nu skulle få för mig att försöka prata..

Har sovit som allra, allra mest i knappt 2 timmar.
Har skruvat och rensat och plockat och sprungit till soprummet tillsammans med dottern och dotterns ex..
.. i eviga tider...!!

Hann ändå inte färdigt.
Måste fortsätta idag efter jobbet.

Just nu känns det dock som att det är tveksamt om det finns något liv efter jobbet.
Idag kanske är dagen då det (jobbet) slutligen tar kål på mig.

Det kommer bara att låta såhär i mitt huvud:


Ikväll kommer sonen!
Han kommer att bli så glad.
Dotterns ex är en sann hjälte!!!
Utan honom hade det aldrig gått.
Vi gjorde alla dom klassiska ikea-felen... förhastade oss, satte ihop i fel ordning... fick göra om!
Dotterns ex kämpade stoiskt på.

Hjälte nr 2 är sonens vapendragare som åkte förbi det andra Ikea och lyckades köpa garderobseländet!
Det där som var slut.

Som sagt... sonen ligger just nu och sover gott på ett nattåg till Kiev... och han kommer att bli SÅ glad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0