dear me!

Jag lider av allvarlig London-abstinens!

Det bara kom! Helt utan anledning eller förvarning.
Lite krispig höstkänsla i luften och tydligen tycker min kropp och mitt undermedvetna att det då är på tiden att åka till London.
Jag var ändå rätt mättad efter vår resa i våras.

Har nu kommit på den fantastiska idén att bjuda ebs på en födelsedagsresa dit i november.
Hon fyllde år för en vecka sen och jag har inte lyckats gratta henne än och det måste ju kompenseras.

Så nu räknas det febrilt på billiga flygbiljetter, flygplatsbussar och vandrarhem.
Hon är ju kräsen den där ebs och kan inte bo hur skabbigt som helst.

Problemet är bara att både hon och jag har svårt att komma loss från jobb och sånt.
Men det måste gå!!!

Och blir det inte med henne så åker jag med någon annan.
Jag måste dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0