gruppgrepp

Jag har allvarliga publiceringsproblem på den här bloggen.
Men jag ger inte upp för det.
Det är svårt att publicera när man inte har någon tid att skriva och ingen dator hemma.
Nu sitter jag på jobbet och ska snart pallra mig hem.

Jag är heeeelt slut.

Det har varit en jobbig vecka och jag har varit påverkad av den där jetlaggen.
Sonen har fyllt 18, jag har pysslat mitt ass off för att hinna klart till hans födelsedag, jag har hälsat på mamma på Värmdö (det är INTE bra med henne.. usch, usch.. bara att inse.. jag har en gammal mamma (åtminstone tillkroppen) som har en krossad arm och som inte tål smärtstillande och som vägrar att äta normalt och som nu är lika mager som en koncentrationslägersfånge och som dessutom lider av svår sorg eftersom båda hennes hundbebisar dött typ samtidigt.... jag har blivit en sån där anhörig nu som måste bekymra sig om ifall mamma tar mediciner,kan sköta sin hygien och äter tillräckligt..) och vi har haft en galet stressig vecka här på jobbet med många frustrerande irritationsmoment varav xxxxxxxxxxxxxx är ett av de värsta vilket ju är ett ganska stort problem....
Och idag var sista dagen med che.. från och med nästa vecka ska jag och little-miss-sunshine klara oss själva vilket vi inte kommer att göra eftersom vi knappt har klarat oss den här veckan och då har ändå che varit här..

suck

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx och då ska xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.
Både jag och little-miss-sunshine är xxxxxxxx nu.. vi kommer att xxxxxxxx och xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx går för..
Vilket xxxxxxx i värsta fall gör genom att bli ännu xxxxxxxxxxxxx.. men i så fall tänker xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx om riskerna med att ha en xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.

hårda bud

Men nu är det helg och jag ska sova.
Halleluja!
Sjukt skönt.

Dagens ord: gruppgrepp

(vi diskuterade hur vi skulle få grepp om personalgrupperna eftersom det uppstått oordning i leden)

Nu har jag precis bestämt mig för att INTE ta med datorn hem!
så mig blir det inget livstecken ifrån förrän tidigast på måndag

(om inte sonens dator skulle dyka upp förstås)


edit: hård censurering i ren självbevarelsedrift har gjort det här inläggt delvis oläsligt...


Kommentarer
Postat av: Guldlock

Får ont i magen av att bara tänka på hur du har det på fd Stationen. Och så ännu en barnrumpa till chef som grädde på moset. Usch! Stor kram och all min sympati!

2010-09-11 @ 14:13:17
URL: http://lea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0