översovning

Försovning!!!

Satt kvar på jobbet till typ 21 igår och fick massor gjort.
Kunde inte motstå inspirationen och energin jag plötsligt fick när alla andra gick hem och det blev tomt och tyst.
Fick ordning på en hel del.

Har inte så mycket att komma med.. vill bara inte bryta min morgonbloggsritual..

Idag är det kurs i Täby med little-miss-sunshine och che.
(och spanska inkvisitionen m.fl.)
Det innebär att vi måste göra hela dagens jobb på förmiddagen.
Men det kan det ju vara värt när man får åka på äventyr med dom två.

Apropå äventyr.. nu kom jag på att det måste vara premiär snart för "Imorgon när kriget kom" !!!!
Underbart!
Har längtat efter den.

Och nu kom jag också på att jag fick brev från den där mammo-f-ing-grafin igår och att det stod att allt var bra!
Det var en lättnad.
Jag var ganska inställd på att det skulle vara något som jag skulle få kolla upp.. eftersom jag fått göra det tidigare..
Nu kan jag sluta nojja om det i 18 månader.. sen är det dags igen...

Algo màs?

Sonen ska utgöra den indiska delegationen på Globala Gymnasiets kommande FN-kongress.. intressant och lite komiskt.
Han måste prata engelska.
Självklart måste han slipa på accenten.
Birdy nam-nam!

Ska se om jag kan låna ihop en hundring till lunch idag..
Det var ruskigt gott igår, vad det nu var..

Kommentarer
Postat av: Guldlock

Tack för att du inte bryter din morgonrutin! Livet blir mkt ljusare är på andra sidan sundet när du skriver. :)

2010-09-23 @ 07:11:16
Postat av: Långa Farbrorn

Håller med Guldlock här.... Det känns hemskt de dagar jag inte får läsa nyheter som morgonlektyr när jag sitter och utför morgon-kisseriet....

2010-09-23 @ 09:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0