problem

Jag har allvarliga bildpubliceringsproblem på den här bloggen.
Nu ger jag upp.
Jag vet att bilden på den sammetsögde Che blev lite väl stor.. men bättre det än inget som det var förut.
Men nu kan man i alla fall scrolla neråt och se bilderna i föregående inlägg!

Whats happening to me?????????

Varför kan jag inte publicera bilder på ett normalt sätt?????

Äh.. nu fortsätter jag med scrapbookandet.
Måste ju pyssla ihop sonens 18-årspresent!

Edit sju svåra år senare: Det blev en liten bild. PROBLEEEEEEM!!!!!!

Nu.. fortsätta klippa och klistra.. att det ska vara så fördömt svårt att klistra fast en silverglitterpiprensare på ett papper! Det hade man inte trott. Där ser man.

Håhåjaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0