tjofaderullan...

Sällan har jag haft ett så stort motstånd mot att kravla mig upp som idag.
Min kropp skriker i protest.
"NÄÄÄÄÄÄÄÄHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!" skriker den.

Nu är det ju inte den som bestämmer.
Jag struntar lika kallt i den som jag gör i personalen som varje morgon tjatar:
" Det här gååååååår ju inte.....!" ("jag måtte ha min lönch fakkis..")
Jag säger kort och avmätt:
"Nu är inte rätt tillfälle att diskutera detta. Boka ett möte!"

Det blev ingen film igår.. och det blev ingen matlagning...
.. och inte jobbade jag något med allt jobb jag hade tagit med mig hem..
Och sen skulle jag beställa mobilt bredband med laptop.. men det blev inget med det heller..
Men räkningarna betalade jag i alla fall.
Och bra böcker lyssnade jag på.
Och så filosoferade jag en smula över det ena och det andra.

Så kan det bli en söndag i september.

(Långa Farbrorn! Vad är det som pågår i din blogg?? Är det din nya karriär eller vad??? Är det någon du känner, ditt andra jag eller är du ett oskyldigt offer???? Blir du UTNYTTJAD????)

Kommentarer
Postat av: Långa Farbrorn

Jag känner precis likadant... Boka ett möte... Sedan förstår jag inte alls vad som pågick i min blogg. Trodde hon att jag var handikappad (Lena Maria Klingvall sa iofs i Här i ditt liv i lördags att vi alla är handikappade på något sätt) Men jag kände inte att den där sidan var något för mig. Hur kände du?

2010-09-27 @ 12:18:50
URL: http://lifeoflangafarbrorn.blogg.se/
Postat av: a.d.

Nä. Jag kände inte heller att den där sidan var något för mig eller någonsin kommer att bli.

Oavsett vad jag någonsin känner att jag behöver inhandla av såna prylar (givetvis som presenter) så skulle jag nog inte vända mig till ett litet oglamouröst köksbordsföretag i Örebro.

Tacka vet jag Blue Vision!

2010-09-27 @ 16:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0