kosmisk balans

Dålig sak:

Har slitit av höger pekfingernagel ända nere i KÖTTET!!!!!
Den är bara halvt avsliten så den sitter fortfarande halvt kvar. Går inte att klippa av, går inte att bita av, går inte att försiktigt, försiktigt riva av p.g.a. en smärta värre än den värsta förlossningssmärtan.
Nu måste jag kapsla in min lilla fingertopp i plåster i VECKOR innan jag ens vågar försöka igen.

Bra sak:

Jag och dottern ska åka till London!!!
WOHOOOOO!!!!!
På midsommarafton åker vi.
Och vi ska vara där i 4 dagar + resdagar.
Och vi ska bo på hotell och inget jäkla hostel. Det är skillnad.
Och vi prickar alltså in både midsommarafton och min födelsedag.
Och jag frågade sonen om han ville följa med men det ville han inte vilket är synd för oss men tur för doriskatten.

Kommentarer
Postat av: Långa Farbrorn

Vad roligt.... Men har ni inte sett allt i London?? Sedan funderar jag på min bröllopspresent;)

2011-04-12 @ 07:21:21
Postat av: Anonym

Din bröllopspresent ska jag fundera på när jag har semester.

Det krävs OERHÖRT mycket tid och tålamod och det har jag inte så mycket av just nu.

Men det är väl ingen brådska.. ni ska väl inte skilja er den närmsta tiden???

2011-04-12 @ 17:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0