oj,oj

Inte tänkte jag på att det kunde uppstå svartsjuka i leden!

Guldlock:
Du är ju inadopterad på livstid och eftersom vår familj funkar lite som hotel california så är det ju principen att you can check in any time you want but you can never leave som gäller.. oavsett hur mycket eller lite man ses eller hörs.
Klart du ska få träffa svärsonen che (vilket du redan har gjort) om tillfället uppenbarar sig och om han inte visar sig vara en simpel bedragare och tjuv som helt enkelt jobbar på att fasa ut mig ur mitt eget liv.. vilket det lite känns som när han bondar med både dottern och sonen och deras pappa och pappans kompisar.
Om han blir polis så är det ju nästan som om cirkeln sluts. Då kanske vi kan dricka riktigt cop-kaffe med honom!!!
Och känna på batongen!
Kanske köra ett trumsolo och sen leka doktor!
Man hör ju hur det låter men du vet ju att jag är bokstavlig.
Dottern och jag ska vara borta 6 dagar inklusive resdagar. I London alltså.
Hör av dig när du kommer hit.. förhoppningsvis är jag piggare då än sist så vi kan ses!

Långafarbrorn:
Du ska då alltid dramatisera!
Vi får väl hitta ett namn på vår relation vi också!!
Vad vill du vara för mig?

Kommentarer
Postat av: Guldlock

Vet vem che är, han ska bara testas lite närmare. :) Ingen svartsjuka här. Men känner ett visst ansvar inför er, min adoptivfamilj, och han måste således screenas av mig innan han godtas från min sida. ;)

Dessutom tycker jag att han ska bli polis. Tänk lyckan i att stå ute i korvkorren i Fredhäll och äta tunnbrödsrulle med en RIKTIG polis. (Vilket förstås bara sker om han klarar min prövning av honom.) Trumsolon med batongen känns allra allra roligast. Tänk om det kunde utdelas på Sunshine. Det hade varit lycka i kvadrat.



Så London. Fick för mig att ni skulle åka på valborgsmässoafton. Eller är jag ute och cyklar? För i sådant fall så kanske jag missar er i Sthlm vilket vore himla typiskt. För sen dröjer det nog till augusti tills nästa gång. Ska till Sandefjord igen efter tentan och leka doktor i 6 veckor. Nu med en massa mer kunskap om sjukdomar, så ser fram emot det en hel del.



Oh well. Ligger 15 sidor efter dagens pluggplan så blir ett kvällsrace här nu. Urk. Har sådana problem med att hitta motivation.

2011-04-14 @ 19:47:10
Postat av: Långa Farbrorn

Gåsdun e väl ett bra namn på oss????

2011-04-16 @ 19:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0