those flowers are making me dizzy

Kan någon HEJDA mig!
Köpte TVÅ klänningar idag igen. Med blommor på.
Enda trösten är att snart får jag 150 kr rabatt på indiska för då har jag fått 10 stämplar.
Då kan jag köpa ännu mera blommiga saker.
Och jag som inte ska konsumera mera.
Av både globala och privatekonomiska skäl.
Den ena klänningen är jag fortfarande väldigt, väldigt tveksam till.
Färgskalan var typ gravad lax med kokt skinka. Men modellen var förtjusande. Ska invänta dotterns hårda dom.
Den andra klänningen var bara rakt av väldigt söt. Kommer att användas imorgon. Utan tvekan.

Blommor är helt enkelt som knark.
Här är vårt kök just nu. Knyckte dotterns bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0