ville bara säga

  • om någon behöver en webadress så är www.bogg.se alldeles ledig verkar det som.. jag bara vet det.
  • bara för att man är en människa sprungen ur naturen som har naturliga behov så betyder det väl inte att man vill sitta i en hög med skit och skita.. bara för att man klär sig i konstgjorda material betyder det inte alltid att man förnekar sig själv och är falsk det kanske bara betyder att man är påhittig och kreativ och inte har någon älgstudsare och inte känner för att skjuta en björn.. eller klippa fåret, karda ullen, spinna ullen, samla växter, torka växter, växtfärga garnet, väva garnet och sy en särk!!!!!!! ... ville bara påpeka det.
  • bara för att man har sovit mycket bra så betyder det inte att man är utsövd.. tyvärr vill jag bara säga...
  • dotternsföredettapojkvän.. han med x.. ligger på sjukhus med dropp =(.... Bra att han är omhändertagen tänker jag.. hoppas han har egen kudde och kan sova gott.. Krya på dig och kram!!!! om du läser det här som jag vet att du gjorde emellanåt en gång i tiden. Här får du en låt som kanske kan göra susen:


  • har mot min vilja dragits in i Big Brother och kan inte låta bli att fundera lite på om dom låste dörren på jobbet och vi var tvungna att bo där allihopa tillsammans... hemska tanke.. HEMSKA tanke!
  • nämnde jag? att vi ÅKER TILL LONDON på midsommarafton!!! och bor på hotell!!! Enstjärnigt är väl bättre än femstjärnigt? Vet inte ens om vårt hotell har någon stjärna.. men det ligger centralt (Paddington), har tv och kylskåp och en dörr att låsa. Samt frukost.
  • nu ska jag dra på mig min blommiga klänning och åka till jobbet!
  • ännu en dag känner jag lust att leva
  • det var ett citat från en sång med Carola som dagligen poppat upp i mitt huvud dom senaste typ 27 åren.
  • här är den.. for your pleasure:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0