endorfiner

Igår blev väl en bra dag trots allt.
Är lite ledsen för tillfället pga rent konkreta saker men också av lite diffusa och svåranalysbara skäl som jag inte tänker skriva om här.
Blir ju inte bättre av mitt hår som jag inte klippt på ett år och av att man aldrig får njuta av solsken i blick nuförtiden och därmed bleknar bort allt mer.
Motarbetade allt detta med att träna efter jobbet!
Det var väl oerhört bra gjort!!?!?
Det tycker jag.
Jag tränade i 45 minuter och tog i precis så mycket så jag inte skulle bli avskräckt.
Kändes skönt i kroppen med lite endorfiner.
Nu behöver jag bara sova ordentligt men det får bli vid senare tillfälle.
Känner mig lite missmodig beträffande maten för tillfället.
Jag mår verkligen bra av raw och vill fortsätta med det så mycket det går.. men inspirationen tryter..
Det blir samma samma och t.o.m. avokado börjar kännas tjatigt.
Risken blir då stor att jag lockas till att stoppa i mig sånt jag inte mår lika bra av.. bara för att jag rent känslomässigt blir så suuuuuugen.
Stretar dock på och idag blir det broccoliröra till lunch. Roligare och godare än vad det låter som.
Och ikväll blir det veckans andra undantag eftersom jag ska äta tapas med bilregistret!
Nu ska jag kolla på friskis när jag kan peta in en träning nästa gång.
Det jag ser allra allra mest fram emot idag är att sonen ska komma förbi och ge mig pengar som han är skyldig.
Det är alltså själva sonen jag ser fram emot.
Behöver verkligen fylla på med sonen-kramar. Det var inte igår och inte i förrgår heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0