himla kort

Ikea på en söndag är inget söndagsnöje direkt.
Ett rent helvete är vad det är men vi lyckades ändå få tag på det mesta som vi ville ha.
Det bästa var våra madrasser och nu har jag sovit som en prinsessa och kan inte vänta tills ikväll då jag får göra det en gång till!
Idag är det som sagt en rätt så jobbig dag rent psykiskt eftersom man inte vet vad man kan vänta sig.
Man=jag.
Himla bra att jag sett till att avsluta dagen med att dejta rockmorsan (crucified-mamman).
Vi har inte setts på hundra år men hon ingår i mitt projekt som går ut på att återuppliva mitt sociala liv.
Hon är en mycket rolig och härlig människa.
Hon är nästan 10 år äldre än mig men hon är en sån där människa som inte blir gammal.
Nu ska jag slåss med mitt hår. Blir arg bara jag tänker på det.. det blir aldrig som jag vill och så blir jag sen...
till jobbet alltså..
Och förresten..
Nu kan hösten få komma. Jag vill ha min höstjacka med fåglar!

P.S.
Vem har googlat nihilism på min dator?
Det känns oväntat filosofiskt. Lite "Den hemliga historien". Nu längtar jag lite efter att läsa den... men det var inte så längesen.. så årets höstläsning kanske blir "Den långa flykten" istället. Också lite filosofiskt. Och gulligt med kaniner. Fast kaningrejen är ju egentligen helt underordnad.. Well, well..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0