idag är det söndag

Planen är att fundera ut och fixa morgondagens mat någorlunda (man måste alltid ligga steget före om det inte bara ska bli en banan i ren desperation) och att åka och hälsa på syrran som har flyttat.
Ungarna drar till dom värmländska skogarna och kommer hem på fredag.

Jag vaknade 06.30 och tänkte att det är lika bra att jag går upp så kanske jag kommer i säng i tid ikväll och upp i tid imorgon så jag inte kommer försent till jobbet. That's what I call förutseende.

Igår lagade jag mat som en galning.
Det blev bra och uppskattat.. kanske kommer foton någon gång i framtiden när dottern har stoppat in dom i datorn.

Den här veckan ska jag börja träna.
Eftersom jag har gym-fobi så håller jag mig än så länge till trygga och mysiga lilla annexet vid St Eriksbron.. och dom har mycket begränsade öppettider. Tyvärr.
Min kondition är för tillfället bedrövlig (beyond bedrövlig) men det verkar svårt att få tillgång till dom där indoor-walking-maskinerna.. så jag får starta med styrketräning tills dom utökar öppettiderna förhoppningsvis i september.
Det ska bli roligare att träna nu när jag inte längre behöver tänka så mycket på att gå ner i vikt och bli smalare, utan mer kan koncentrera mig på att bygga upp det jag har.. känns enklare.

Annars är jag mest bara trött på mig själv.
Och jag behöver verkligen KLIPPA MIG!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0