klarvaken

Den här dagen är rätt misslyckad redan från början.
Har inte sovit en blund inatt.
Kunde bara inte somna och tiden bara gick och gick.
Kl 03.30 (en timme innan normal uppgång) ringde jag che stackarn.. som inte svarade förstås..
Tänkte fråga honom om jag kunde försöka somna och komma till lunch, eller om jag skulle komma tidigt och sen gå hem efter lunch.. jag vet ju att jag inte kommer att orka mycket längre.
Där fick jag för att jag var förutseende igår och gick upp tidigt för att kunna somna tidigt..
Nu åker jag alltså in till jobbet tidigt och fort som tusan måste jag göra det viktigaste innan min hjärna slutar att fungera.
Nu vill jag naturligtvis sova.
Det ville jag i och för sig hela natten.. men nu känner jag att det kanske skulle funka..
Det är som om insomningscentrat har gått i baklås.. händer väldigt sällan för mig, brukar alltid kunna somna ÄLSKAR att sova och behöver alltid mer sömn än jag lyckas skrapa ihop.

Trevligt var det iallafall igår hos syrran.
Mycket sött litet hus på en idyllisk liten gata långt åt skogen i Bålsta.
Vi åt god lasagne och sen paj med glass. Mumsfilibabba!
Mysigt att träffa Elsa-hunden och syrrans lilla pyttehund också.
Och systersonen förstås!
Så gårdagen var bra och jag satt inte och slöade hela tiden som man skulle kunna tro med tanke på klarvakenheten.

Har skrapat ihop lite rester till lunchen idag.
Ruccola, marinerade morötter, avokado, körsbärstomater, paprika, lite zuccinipasta, pumpakärnor och smarriga dressingen.
Inte så fantasifullt men det får duga en dag som idag.

Idag hoppas jag verkligen att kraften är med mig.
Det är helt livsnödvändigt.


Kommentarer
Postat av: Långa Farbrorn

Jag ska träffa den gamla bästa kollegan imorgon!!! Söta Malin BB...

2011-08-15 @ 16:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0