leda

Nu undrar jag lite hur jag ska kunna göra den här dagen till den bästa dagen.. som om den vore den enda och sista dagen????
Utgångsläget är att det känns som en trist sista dag.
Är missnöjd med maten vilket är löjligt för huvudsaken att jag har mat.
Har inget att ha på mig vilket är en ren lögn och ett fånigt problem som inte borde ha någon inverkan på någontingwhatsoever.
Är trött vilket är helt meningslöst att haka upp sig på.. ju mer man tänker på det desto tröttare blir man.. antingen lägger man sig ner och sover eller så slänger man bort den tanken.
Är pank men lönen kommer på torsdag och che är skyldig mig pengar.. sonen också.. så det löser sig.
Är uttråkad vilket är löjligt det med eftersom det beror helt på hur jag själv väljer att se på saker och ting. Allt är relativt och kl 08.30 ska jag göra hembesök hos ung person med hjärntumör och dålig diagnos.
Är stressad vilket är meningslöst. Det är samma sak varje arbetsdag jag måste göra det jag måste göra.. en sak i taget och jag är inte ensam.. vi fixar det alltid så gott det går vilket brukar bli ganska bra.
Är uppenbarligen bortskämd.

Om jag skyndar mig imorgon så borde jag hinna träna före kl 17.45 då indoorwalking-passet kör igång.

Kommentarer
Postat av: Goldielocks

Hej hopp!



Önskar jag kunde säga något uppfriskande/uppiggande. Men kommer helt enkelt inte på något. Fast jag tror att träningen ger dig ett upplyft! Jag hoppas du hinner iväg på det där passet!



Skickade ett mail ang. obduktionsrapporten. Läste aldrig igenom det innan jag skickade igår kväll men gjorde det nu på morgonen istället. Det blev en salig röra, men jag hoppas du förstår. Annars ska jag förklara bättre.



Kram kram!

2011-08-22 @ 08:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0