o-gnäll

Förutom allt annat jag är trött på så är jag trött på att jag är så håglös och gnällig.
Ska därför försöka se livet på ett lite mer monty-aktigt sätt.. alltså från den andra.. dvs den ljusa.. sidan.
Åtminstone just nu och just här.

Bra saker igår:

  • hembesöket gick bra.. är nöjd med upplägget och fick indirekt lite positiv feedback
  • hann med det viktigaste under någorlunda trevliga former
  • blev mycket mätt av lunchen även om ... nej just det.. Monty!
  • avokadosarna var superba!
  • bästa L tillbaka på jobbet!
  • dejtade med glamourväninnan som hädanefter kommer att benämnas hovleverantören
  • hovleverantören är den bästa coachen! hon resonerar logiskt och rationellt bort alla mina nojor.. varför använder jag mig inte oftare av henne? nu kommer jag att göra det.
  • fick en burk med egenproducerad honung! Alldeles raw dessutom!
  • jag kom lyckligen hem efter skräckblandad promenad från tunnelbanan bland alla strålisar i kniv-hässelby
  • såg Filip och Fredrik.. tror det kan ta sig om dom bara blir lite varma i kläderna och hittar sin form..är mycket förtjust i dom och skulle gärna ha dom hemma i köket (mitt finaste betyg)
  • såg två halva avsnitt på två olika kanaler av criminal minds som jag av någon anledning alltid har undvikit men nu insåg att jag troligtvis skulle kunna tycka mycket bra om.. således mycket att ta igen en regnig dag..
  • doris-katten låg skönt draperad ovanpå mig och spann oavbrutet ända tills jag somnade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0