svacka

Näe.. det blev ju ingen släktträff igår.. kanske nästa lördag.
Istället åkte jag och provianterade för mina sista kronor.
Känner att min inspiration har sviktat lite och det har resulterat i att jag har slarvat med maten och ätit för lite och det tror jag inte är det minsta bra på något sätt.
Inte ens om man vill gå ner i vikt.
Jag tror att hela ämnesomsättningen liksom stannar av. Så känns det i alla fall.
Så jag provianterade och sen tillagade jag i följande ordning tomatsås, basilikapesto (nytt recept), aioli (cashew), frökex, banan- och kokospannkakor (blev äckligt söta), persikopaj, morotshummus och något mer som jag har glömt.
Jo just det!
Nötbollar!
Sen åt jag gul squashpasta med nötbollar, pesto, aioli, tomatsås och avokado.
Samt ett frökex med morotshummus till.
(och vid det laget hade det blivit idag.. så det var alltså min lunch idag)
Det var väl sådär.
Jag är svårflirtad för tillfället.
Åt lite av persikopajen också och den var god men väldigt söt.
Sött kanske inte är min grej längre.
Identitetskris!

Idag  har jag också suttit och ätit vindruvor på balkongen och läst Hinsehäxan som snart är slut tackålov.
Inte särskilt bra. Självklart intressant.. men inte så bra skriven.. svårt att fastna.
Och solen har fått skina lite på mitt bleka ansikte. Det kan väl bara vara bra.

Jag vill börja träna!
Kände mig jättepeppad och skulle precis packa träningsväskan när jag kom på att det går ju inte imorgon.. ska ju dejta glamourväninnan..
Vilket är JÄTTEKUL!
Men när ska jag träna????

Hursomhelst.
Jag känner mig oinspirerad och lite låg för tillfället. Är trött på mig själv.
Det är tråkigt.
Jag får väl lita till min manodeppiga natur och hoppas att det vänder snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0