träd eller valium

Igår var jag och yogade på friskis för första gången på ett halvår.
Så skönt.
Det gick bra men jag har en usel balans.
Funkade inte så bra för mig att göra positionen "trädet".
Hemma går det bra.. men jag tappar liksom fokus i grupp och då tappar jag också balansen.
Måste träna på det där för träd är ju verkligen min grej.
Jag är ju trädkramare.. eller egentligen trädlutare och trädklappare.
Träd = istället för valium.. mycket lugnande.
Sen åkte jag hem och träffade SONEN.
Vilken lycka!!!
Vi handlade på ica och sen gick vi hem och lagade mat och pratade om det mesta.
Av alla bästisar är han den bästa (+ dottern förstås).
Sonen = också istället för valium.. för det mesta..(ibland tyvärr motsatsen till valium)
Sen inventerade jag garderoben och provade kläder.
Min och dotterns garderob är som en secondhandaffär. Och det är ju inte så konstigt eftersom mycket är inhandlat just i såna affärer eller hittat i soprum eller ärvt från någon annan.
Vi har ju också en fräck herravdelning i sonens rum. Där kan man fynda baggy jeans, luvtröjor och spännande t-shirts.
Sen gick jag och la mig på min nya bäddmadrass och den är som en dröm. En bra dröm.
Herre-f*ing-g*d!!!! vad skönt man sover!
På jobbet är det skämtsamt och hjärtligt och det är ju bra.
Man ska ju inte vara negativ men jag tror inte det håller. There will be en krasch. Tro mig.

Idag blir det rester till lunch.
Zuccinipasta, tomat och basilikapesto, marinerade champinjoner och avokados förstås!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0