att vara en trendsetter

Det tunga lasset man drar.
Dottern informerade mig om att nu kommer det att bli mode med blommigt.
Well I say.
Själv är jag en smula trött på blommigt. Så är det när man är trendsetter.
Jag känner mer för rutigt för tillfället, vilket väl är totalt passé vid det här laget.
Men det spelar ingen större roll.. eftersom nästan allt jag tycker är fint råkar vara just blommigt... vilket är lite jobbigt när man är trött på det.
Dilemma!!!
Imorgon blir det blommig klänning i alla fall.
Gud vad chockade dom kommer att bli på jobbet!!!
Funderade lite på om man kan komma på något helt nytt..
Kom på att man kan ha små cirklar överallt.
Kom sen på att det kallas prickigt och det är inte nytt.
Fåglar är söta. Mer fåglar skulle jag kunna tänka mig. Fåglar i mängd. Flock.
På tyg alltså.. annars blir det lätt panikigt.

horror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0