bråttom, bråttom

oh, oh!!
himla bråttom nu!
Dottern fyller år och måste uppvaktas innan jag susar iväg till jobbet.
Sonen och jag var ute och shoppade igår och även om det inte blev det vi hade tänkt ut... så är vi rätt så nöjda ändå..
Lite fina smågrejer som dessutom är bra att ha vid ev. flytt.. men som går att använda redan nu...
Den här låten blir årets födelsedagsväckningslåt för det har sonen bestämt:

... edit: går tydligen inte att lägga in koden så gå in på den här länken istället!!!....

Hinner inte mer nu!

PUSS Å KRAM DOTTERN!!!
GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!
FÖR 21 ÅR SEDAN INSÅG JAG ATT DU TYCKTE DET VAR DAGS ATT ANLÄNDA... INSÅG ATT JAG VAR TVUNGEN ATT SKURA GOLVEN OCH RAKA BENEN.. MORMOR OCH EBS KOM OCH VI SPELADE KORT OCH TOG TID PÅ VÄRKARNA. ALLT VAR FESTLIGT OCH GEMYTLICH.... TILLS KLOCKAN BLEV 15.00 OCH DOM SMÅ SAMMANDRAGNINGARNA JAG TRODDE VAR VÄRKAR BLEV RIKTIGA VÄRKAR.. DÅ BLEV DET ILFÄRD TILL SJUKHUSET.
OCH SEN BÖRJADE MIN TIDERÄKNING.
B.P. OCH A.P.
PUSS PUSS IGEN!!!!


Kommentarer
Postat av: jo

Hej! Jag har en förfrågan till dig. Via mail. Men har du kvar fö[email protected]? Om inte skicka mail till min gmail-adress så att jag får din nyare adress. Det är nåt roligt! (Vilken cliffhanger va?) Kram! Och hälsa födelsedagsbarnet!!!/j

2011-02-15 @ 21:24:40
Postat av: jo

Jag behöver din e-postadress för att kunna skicka nåt roligt (absolut inte spam). Skicka den till mig så snart du kan! Har en gmail-adress.Tack! Hälsa födelsedagsbarnet!!!/j

2011-02-15 @ 21:32:23
Postat av: Jo

Verkar jag angelägen :) Trodde inte det första hade kommit fram. Hm. Hörs!

2011-02-15 @ 21:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0